Uczniowie klasy 6 na lekcji informatyki utrwalali nazwy barw podstawowych i efekty ich łączenia, zaprogramowali czas, jasność i kolor świecenia wbudowanych diod LED RGB. Stworzyli układ sekwencji dla robota z zastosowaniem pętli do wielokrotnego powtarzania jednakowych poleceń, przetestowali swój program i zapisali wyniki swojej pracy na dysku komputera.
![Jak powstają kolory - programowanie efektów świetlnych z wykorzystaniem mBota. Lekcja informatyki.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/05/1-Jak-powstaja-kolory-programowanie-efektow-swietlnych-z-wykorzystaniem-mBota-640x782.jpg)
![Jak powstają kolory - programowanie efektów świetlnych z wykorzystaniem mBota. Lekcja informatyki.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/05/2-Jak-powstaja-kolory-programowanie-efektow-swietlnych-z-wykorzystaniem-mBota-640x360.jpg)
![Jak powstają kolory - programowanie efektów świetlnych z wykorzystaniem mBota. Lekcja informatyki.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/05/3-Jak-powstaja-kolory-programowanie-efektow-swietlnych-z-wykorzystaniem-mBota-640x1138.jpg)
![Jak powstają kolory - programowanie efektów świetlnych z wykorzystaniem mBota. Lekcja informatyki.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/05/4-Jak-powstaja-kolory-programowanie-efektow-swietlnych-z-wykorzystaniem-mBota-640x360.jpg)
![Jak powstają kolory - programowanie efektów świetlnych z wykorzystaniem mBota. Lekcja informatyki.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/05/5-Jak-powstaja-kolory-programowanie-efektow-swietlnych-z-wykorzystaniem-mBota-640x360.jpg)
![Jak powstają kolory - programowanie efektów świetlnych z wykorzystaniem mBota. Lekcja informatyki.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/05/6-Jak-powstaja-kolory-programowanie-efektow-swietlnych-z-wykorzystaniem-mBota-640x837.jpg)