UWAGA: INFORMACJA DOTYCZĄCA ODPŁATNOŚCI ZA MIESIĄC STYCZEŃ BĘDZIE PODANA NA STRONIE SZKOŁY W DNIU 1.01.2023 r.
PROSIMY NIE DOKONYWAĆ WPŁAT PRZEZ INTERNET W MIESIĄCU GRUDNIU STAN KONTA NA DZIEŃ 31.12.2022 MUSI BYĆ WYZEROWANY I DLATEGO ZWRACAMY DOKONANE PRZELEWY.
WSZYSTKIE NADPŁATY ZA ODPISY OBIADÓW, KTÓRE PAŃSTWO MAJĄ SĄ PRZELEWANE NA KONTA Z KTÓRYCH BYŁY DOKONYWANE PRZELEWY ZA OBIADY.
Zasady:
- Wpłata gotówkowa w szkole u intendenta.
- Wpłata w banku (przelewem na konto szkoły)
- Wysokość opłat za obiady za poszczególne miesiące zamieszczona jest na tablicy ogłoszeń stołówki szkolnej oraz na stronie internetowej szkoły.
- Opłata za obiady stanowi iloczyn dziennej stawki żywieniowej i liczby dni żywieniowych (po uwzględnieniu odpisów z poprzedniego miesiąca)
- Opłaty za posiłki wnosi się w okresach miesięcznych za cały miesiąc z góry w następujących terminach:
– Wpłaty gotówkowe dokonywane są od 27 dnia do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym następuje korzystanie z posiłków.
– Wpłaty bezgotówkowe (przelew) dokonywane są do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym następuje korzystanie z posiłków.
Pieniądze które wpłyną po tym terminie będą zwracane na rachunek bankowy z którego zostały przelane.
Wyjątek stanowią miesiące wrzesień i styczeń za które wnoszenie opłat następuje od 1 do 5 dnia miesiąca gotówką. - Przed dokonaniem przelewu w przypadku jeżeli w poprzednim miesiącu były odpisy obiadów rodzic powinien ustalić telefonicznie ilości odpisów (Tel .25 794 36 85)
- W tytule płatności należy wpisać np. Za obiady Jan Kowalski kl. Ib. Jeżeli obiady będą opłacane nie za wszystkie dni w tytule płatności należy wpisać które dni powinny być odliczone np.
Obiady wrzesień, Jan Kowalski I b bez dnia 5 - Opłaty przyjmowane są w pokoju intendenta (II piętro przy stołówce szkolnej) według harmonogramu zamieszczonego na tablicy ogłoszeń stołówki , oraz na stronie internetowej szkoły.
Zgłoszenia nieobecności/odpisy:
- W przypadku nieobecności, korzystającemu z posiłków przysługuje zwrot opłaty za dni nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia tej nieobecności z dziennym wyprzedzeniem a najpóźniej w dniu absencji do godziny 8:00 pod numerem telefonu: 25 794 36 85 lub osobiście w pokoju intendenta.
- Odwołania obiadu może dokonać rodzic lub dziecko.
- Informacja o rezygnacji z posiłków.
- Zwrotu należności za posiłki dokonuje się w formie odpisu należności w następnym miesiącu.
- W przypadku braku zgłoszenia nieobecności ucznia na obiedzie posiłek zostanie dla niego przygotowany i nie będzie możliwości zwrotu należności za ten obiad.
- W czerwcu z uwagi na zakończenie roku szkolnego, wobec braku możliwości odliczenia kosztów niewykorzystanych obiadów przy następnej wpłacie.
Obiady bezpłatne
Informujemy, że w ramach realizacji programu „Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” uczniowie mogą korzystać z obiadów refinansowanych p[rzez ośrodki pomocy społecznej. Decyzję o przyznaniu obiadów bezpłatnych może wydać MOPR w Siedlcach lub dyrektor szkoły. Szczegółowych informacji udziela intendent lub pedagog szkoły.
Oddział przedszkolny
Rodzice dzieci z oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 11 dokonują opłaty gotówką od 1 do 7 dnia każdego miesiąca. Opłata za wrzesień będzie pobierana w październiku.