Informacja na temat obiadów szkolnych – GRUDZIEŃ 2024.
Opłaty za obiady są przyjmowane wyłącznie w formie przelewów na rachunek bankowy.
Rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 11 w Siedlcach
ul. Wiśniowa 5
08-110 Siedlce
ING. Bank Śląski
22 1050 1953 1000 0023 5336 1104
Wpłaty za obiady za grudzień 2024 r. należy dokonać w terminie od 20.11.2024 r. do 28.11.2024 r.
Proszę o dokonywanie wpłat w terminie.
Przelewy, które wpłyną po tym terminie będą zwracane na rachunek, z którego zostały przelane.
Należność za obiady za m-c grudzień 2024 r. wynosi,
Uczeń 15 dni x 5,00 = 75,00
Nauczyciel 15 dni x 8,00 = 120,00
Szczegółowe informacje dotyczące wysokości odpisów udzielane są przez intendenta – tel. 25 7943685
Zgłoszenia nieobecności/odpisy:
- W przypadku nieobecności, korzystającemu z posiłków przysługuje zwrot opłaty za dni nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia tej nieobecności z dziennym wyprzedzeniem a najpóźniej w dniu absencji do godziny 8:00 pod numerem telefonu: 25 794 36 85 lub osobiście w pokoju intendenta.
- Odwołania obiadu może dokonać rodzic lub dziecko.
- Informacja o rezygnacji z posiłków.
- Zwrotu należności za posiłki dokonuje się w formie odpisu należności w następnym miesiącu.
- W przypadku braku zgłoszenia nieobecności ucznia na obiedzie posiłek zostanie dla niego przygotowany i nie będzie możliwości zwrotu należności za ten obiad.
- W czerwcu z uwagi na zakończenie roku szkolnego, wobec braku możliwości odliczenia kosztów niewykorzystanych obiadów przy następnej wpłacie.
Obiady bezpłatne
Informujemy, że w ramach realizacji programu „Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” uczniowie mogą korzystać z obiadów refinansowanych p[rzez ośrodki pomocy społecznej. Decyzję o przyznaniu obiadów bezpłatnych może wydać MOPR w Siedlcach lub dyrektor szkoły. Szczegółowych informacji udziela intendent lub pedagog szkoły.