front budynku szkoły

Opłaty za obiady

📢 Informacja dotycząca opłat za obiady – październik 2025 r.

Opłaty za obiady przyjmowane są w formie:

  • przelewu na rachunek bankowy lub
  • przez aplikację e-rodzic

💳 Dane do przelewu:

Szkoła Podstawowa nr 11 w Siedlcach
ul. Wiśniowa 5, 08-110 Siedlce
ING Bank Śląski
Numer rachunku: 22 1050 1953 1000 0023 5336 1104


🗓 Terminy dokonywania wpłat za obiady na październik 2025 r.:

  • Przelew na rachunek bankowy:
    od 21.09.2025 r. do 29.09.2025 r.
  • Przez aplikację e-rodzic:
    od 21.09.2025 r. do 28.09.2025 r.
    (po tym terminie możliwość wpłat zostaje zablokowana)

ℹ️ Ważne informacje:

  • Prosimy o dokonywanie wpłat w terminie.
  • Wpłaty dokonane po wyznaczonym terminie będą zwracane na rachunek,
    z którego zostały przelane.

💰 Opłata za obiady – październik 2025 r.:

  • Uczeń: 20 dni × 5,00 zł = 100,00 zł
  • Nauczyciel: 20 dni × 8,00 zł = 160,00 zł

📞 Szczegółowe informacje o odpisach udziela intendent:
tel. 25 794 36 85


Zgłoszenia nieobecności/odpisy:

  1. W przypadku nieobecności, korzystającemu z posiłków przysługuje zwrot opłaty za dni nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia tej nieobecności z dziennym wyprzedzeniem a najpóźniej w dniu absencji do godziny 8:00 pod numerem telefonu: 25 794 36 85 lub osobiście w pokoju intendenta.
  2. Odwołania obiadu może dokonać rodzic lub dziecko.
  3. Informacja o rezygnacji z posiłków.
  4. Zwrotu należności za posiłki dokonuje się w formie odpisu należności  w następnym miesiącu.
  5. W przypadku braku zgłoszenia nieobecności ucznia na obiedzie posiłek zostanie dla niego przygotowany i nie będzie możliwości zwrotu należności za ten obiad.
  6. W czerwcu z uwagi na zakończenie roku szkolnego, wobec braku możliwości odliczenia kosztów niewykorzystanych obiadów przy następnej wpłacie.      

Obiady bezpłatne

Informujemy, że w ramach realizacji programu „Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” uczniowie mogą korzystać z obiadów refinansowanych p[rzez ośrodki pomocy społecznej. Decyzję o przyznaniu obiadów bezpłatnych może  wydać MOPR w Siedlcach lub dyrektor szkoły. Szczegółowych informacji udziela intendent lub pedagog szkoły.

Skip to content