Informacja
Drodzy rodzice
W związku z zamknięciem roku kalendarzowego wpłaty za obiady za m-c styczeń 2025r. przyjmowane będą w bieżącym miesiącu najwcześniej 01.01.2025r.
( proszę o niedokonywanie przelewów w grudniu za styczeń).
Informacja o kwocie za m-c styczeń podana będzie w późniejszym terminie.
Informacja na temat obiadów szkolnych – STYCZEŃ 2025.
Szczegółowe informacje dotyczące wysokości odpisów udzielane są przez intendenta – tel. 25 7943685
Zgłoszenia nieobecności/odpisy:
- W przypadku nieobecności, korzystającemu z posiłków przysługuje zwrot opłaty za dni nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia tej nieobecności z dziennym wyprzedzeniem a najpóźniej w dniu absencji do godziny 8:00 pod numerem telefonu: 25 794 36 85 lub osobiście w pokoju intendenta.
- Odwołania obiadu może dokonać rodzic lub dziecko.
- Informacja o rezygnacji z posiłków.
- Zwrotu należności za posiłki dokonuje się w formie odpisu należności w następnym miesiącu.
- W przypadku braku zgłoszenia nieobecności ucznia na obiedzie posiłek zostanie dla niego przygotowany i nie będzie możliwości zwrotu należności za ten obiad.
- W czerwcu z uwagi na zakończenie roku szkolnego, wobec braku możliwości odliczenia kosztów niewykorzystanych obiadów przy następnej wpłacie.
Obiady bezpłatne
Informujemy, że w ramach realizacji programu „Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” uczniowie mogą korzystać z obiadów refinansowanych p[rzez ośrodki pomocy społecznej. Decyzję o przyznaniu obiadów bezpłatnych może wydać MOPR w Siedlcach lub dyrektor szkoły. Szczegółowych informacji udziela intendent lub pedagog szkoły.