Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Podczas lekcji informatyki rozwijali umiejętności, które będą wykorzystywać podczas dalszej nauki przedmiotów STEAM, w tym umiejętność pracy zespołowej, efektywnej współpracy, rozumowanie indukcyjnego i dedukcyjnego, generowania pomysłów i skutecznej komunikacji.
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-2-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-3-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-4-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-5-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-6-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-7.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-8-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-9-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-10-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-11.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-12-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-13-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-14-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-15-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-7-1-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-16-640x427.jpg)
![Uczniowie klasy piątej mieli możliwość zapoznać się z klockami Lego. Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji.](https://sp11.siedlce.pl/www/wp-content/uploads/2023/03/klocki-lego-na-lekcjach-informatyki-11-1-640x427.jpg)
Dzięki zabawie klockami dzieci miały możliwość rozwijania wyobraźni przestrzennej, rozwijały umiejętność sortowania i kategoryzacji. Dzięki wprowadzeniu klocków LEGO dzieci traktują naukę jako zabawę.